Nyt samarbejde med fokus på naturvidenskab og teknologi

En ny samarbejdsaftale der er indgået mellem Naturvidenskabernes Hus og Ballerup Kommune skal bidrage til et endnu stærkere skole-virksomhedssamarbejde, og det er godt nyt for både kommunens elever, lærere og virksomheder.

286 unge talenter er klar til DM i Skills 2023

De største unge talenter i 45 forskellige faglige uddannelser er klar til DM i Skills 2023. Se hele listen over deltagerne fra hele landet ved det kommende Danmarksmesterskab for unge faglærte her.

Millionprojekt skal styrke fastholdelsen på erhvervsskoler

Omkring 4500 erhvervsskoleelever i Region Midtjylland kommer over de næste tre år i direkte berøring med et nyt socialfondsprojekt, der gennem fokus på en god skolestart og trivsel skal sikre, at flere unge gennemfører deres erhvervsuddannelse.

Mathias har tid til både sport og skole

Mathias Lykke går i 9. klasse og er i gang med 3. år i en Team Danmark Talentklasse, i dag føler han sig som en mere fokuseret og dygtigere elev samtidig med, at han er blevet betydeligt bedre til fodbold.