Vallensbæks skoler stadig i top

For fjerde år i træk er Vallensbæks skoler blandt de 25 procent bedste i landet. Det viser udtræk fra Børne og undervisningsministeriet.

Skriv dit barn op til en helt unik folkeskole

For at sikre, at forældrene i Billund Kommune er helt klar, når de til januar skal vælge, hvilken folkeskole deres barn/børn skal skrives op til, har skolerne afholdt informationsmøder med fokus på information om den enkelte skole.

Databrud i Lolland Kommune

En gruppe elever har ved en fejl haft adgang til en mappe i et IT-system, der rummer personfølsomme oplysninger om tidligere elever. Lolland Kommune har rettet fejlen og beklager dybt.

Børns mistrivsel holder ikke juleferie

Ny kampagne fra Julemærkehjemmene sætter fokus på at hjælpe børn, der lider af ensomhed i julen. Målet er at sikre, at op mod 1.000 børn kan komme ud af mistrivsel.