Skolernes motionsløb bliver til leg på Playline

Skolernes motionsløb blev i dag et legende ét af slagsen, da 700 elever fra BillundSkolen og International School of Billund indtog oplevelsesstien Playline sammen med Simon Nicolajsen Jørgensen, formand for Teknik-, Plan- og Kulturudvalget.

Fodboldugen sætter glæden i spil i skolen

Der er masser af leg og boldspil – men også tabeller, bøjninger af udsagnsord og regnestykker, når 50.000 børn på landets skoler i denne uge bytter den klassiske undervisning ud med bold og Fodboldugen.

Oplev Katrine Bille live i Givskud Zoo

Med sit charmerende smil, sin dejlige stemme og altid gode humør går Katrine Bille lige i hjertet på både børn og forældre - og lørdag den 9. september 2023 kan hele familien opleve et forrygende show med hende i Givskud Zoo - Zootopia

Børn kan nu lære dyrenes sprog

Dyre- og Naturskolen er netop åbnet på Århus Internat i Tranbjerg, hvor børn i alderen 3-12 år kommer på besøg på internatet og ud i naturen. Helt gratis.